Chceme, aby bolo používanie tejto stránky pre Vás čo najpríjemnejšie. Preto využívame cookies.

Ďakujeme ;-)

OK

Kontakt

Zavrieť

Spýtajte sa nás

Zákaznícke centrum tu pre vás bude opäť: Nedeľa o 09:00

Poistná udalosť

Nikto nie je dokonalý. Aj vám sa môže prihodiť na cestách poistná udalosť. V Onlii ju nahlásite cez mobilnú aplikáciu, emailom alebo telefonicky.

 

Čo je to poistná udalosť

Poistná udalosť je náhodná udalosť, pri ktorej vám vzniká nárok na poistné plnenie. Poistnou udalosťou pri jednotlivých poisteniach, ktoré si môžete v Onlii vybrať, je napríklad:

Dokedy nahlásiť poistnú udalosť

Ak ste poistnú udalosť / nehodu  spôsobili vy poisteným autom, na nahlásenie  takejto poistnej udalosti sú zákonom stanovené lehoty a to:

  • do 15 dní od jej vzniku, ak nastala na území Slovenska;
  • do 30 dní od jej vzniku, ak nastala v zahraničí.

Ak ide o iný typ poistnej udalosti, je to na vás, kedy sa rozhodnete udalosť nahlásiť. Naše odporúčanie je: „Čo najskôr“. Ide predsa o vaše krytie a o vaše peniaze. Viac podrobností o postupoch nájdete na stránke Hlásenie poistnej udalosti.


Nehoda s autom

Ak ste účastníkom nehody, v prvom rade zapnite výstražné svetlá, nasaďte si reflexnú vestu a zabezpečte miesto nehody výstražným trojuholníkom. V prípade zranených osôb poskytnite prvú pomoc. Políciu je potrebné volať iba v prípade, ak vznikne škoda vyššia ako 4 000 € alebo vám auto poškodil neznámy páchateľ, prípadne ide o krádež auta alebo jeho výbavy.

Vyplňte spolu s poškodeným správu o nehode, ktorú sme vám poslali po uzatvorení zmluvy, alebo si ju stiahnite tu. Ak máte na vašej zmluve v Onlii poistené aj Asistenčné služby, zavolajte na 0800 400 400 a využite ich.

Stav poistnej udalosti

Po nahlásení poistnej udalosti a doručení všetkých potrebných dokladov vás budeme priebežne informovať. V klientskej zóne Moja Onlia si napríklad zistíte, či už bolo vaše hlásenie zaregistrované alebo poistná udalosť vyriešená. O vyriešení poistnej udalosti vás budeme informovať aj e-mailom.

 

Samozrejme, aktuálny stav riešenia vašej poistnej udalosti si môžete kedykoľvek overiť na našom Kontaktnom centre na čísle 0800 400 400.


Vyberte si z našej siete overených zmluvných autoservisov

Nemárnite čas hľadaním vhodného servisu pre vaše auto. Pre našich klientov sme starostlivo vybrali len kvalitné a overené značkové aj neznačkové autoservisy. Ich kvalita a odborná práca je zaručená a škodovú udalosť v nich vyriešite bez zbytočného čakania. Zmluvné autoservisy Onlie nájdete v našej mobilnej aplikácii Onlia, alebo tu - Zoznam zmluvných autoservisov.

Zaplatíme za vás 50 € zo spoluúčasti

Ak máte u nás uzatvorené poistenie Havária a Vandalizmus, alebo Živly, a necháte si opraviť vaše auto v jednom z našich zmluvných neznačkových servisov, zaplatíme za vás 50 € z vašej spoluúčasti, za ktoré si môžete napríklad natankovať, alebo kúpiť ročnú diaľničnú známku. Pred výberom servisu si dôkladne pozrite záručné podmienky vášho auta.