Cookies používame na zlepšenie funkčnosti našej webstránky a na zobrazovanie relevantnej reklamy. Ďalším využívaním tejto stránky nám dávate súhlas na používanie všetkých typov cookies.  Ak nesúhlasíte so spracúvaním vašich cookies, môžete si upraviť nastavenia súborov cookies vo vašom internetovom prehliadači. Viac info tu.

Ďakujeme ;-)

OK

Kontakt

Zavrieť

Spýtajte sa nás

Zákaznícke centrum tu pre vás bude opäť: Utorok o 08:00

Poistná udalosť

Nikto nie je dokonalý. Aj vám sa môže prihodiť na cestách poistná udalosť. U nás ju nahlásite cez mobilnú aplikáciu, emailom alebo telefonicky na 0800 400 400.

 

 

Čo je poistná udalosť?

 

Poistná udalosť je náhodná udalosť, pri ktorej vám vzniká nárok na poistné plnenie

Poistnou udalosťou pri jednotlivých poisteniach je napríklad:

 

  • škoda na majetku alebo zdraví spôsobená vaším autom inej osobe;
  • poškodenie auta krupobitím, bleskom, požiarom a pod.;
  • krádež auta alebo jeho vykradnutie;
  • poškodenie auta pri havárii s iným vozidlom, pri strete so zverou alebo vyčíňaním vandalov - poškodenie auta neznámym páchateľom, napr. poškriabanie laku na parkovisku


Ďalšími udalosťami môže byť: 

  • poškodenie skla kameňom odleteným spod kolies iného auta;
  • porucha alebo havária na cestách na Slovensku alebo v zahraničí;
  • úraz alebo zranenie vodiča auta alebo celej jeho posádky;
  • úraz, ochorenie, liečba či hospitalizácia v zahraničí;
  • ukradnutie alebo poškodenie batožiny uzamknutej v aute.

 

Vedeli ste, že? 

Ak ste si auto zakúpili v sieti zmluvných značkových servisov TT-Car alebo Hílek a spol. a využijete ich služby v prípade opravy pri poistnej udalosti, znížime vašu spoluúčasť o 50 €.

Aká je doba pre nahlásenie poistnej udalosti?

Ak ste poistnú udalosť/nehodu  spôsobili vy poisteným autom, na nahlásenie takejto poistnej udalosti sú zákonom stanovené lehoty, a to:

  • pri nehode na Slovensku do 15 dní od jej vzniku;
  • pri nehode v zahraničí do 30 dní od jej vzniku.

Ak ide o iný typ poistnej udalosti, je to na vás, kedy sa rozhodnete udalosť nahlásiť. Naše odporúčanie je: „čo najskôr“. Ide predsa o vaše peniaze. 

Viac podrobností o postupoch nájdete na stránke Hlásenie poistnej udalosti.

 

Ako zistíte stav poistnej udalosti

 

Po nahlásení poistnej udalosti a doručení všetkých dokladov vás budeme priebežne informovať o stave riešenia poistnej udalosti. 

 

1. Klientska zóna

V klientskej zóne Moja Onlia zistíte, či už bolo vaše hlásenie zaregistrované alebo poistná udalosť vyriešená. O vyriešení poistnej udalosti vás budeme informovať aj e-mailom.

 

2. Kontaktné centrum

Aktuálny stav riešenia vašej poistnej udalosti si môžete overiť na našom kontaktnom centre na bezplatnom čísle 0800 400 400.

 

 

Oprava v overenom zmluvnom autoservise


Nestrácajte čas hľadaním servisu. Starostlivo sme vybrali kvalitné a overené značkové aj neznačkové autoservisy. Ich odborná práca je zaručená a škodovú udalosť v nich vyriešite bez zbytočného čakania. 

 

Zoznam zmluvných servisov

 

Zmluvné autoservisy nájdete v našej mobilnej aplikácii Onlia alebo na stránke Zoznam zmluvných autoservisov.