Cookies používame na zlepšenie funkčnosti našej webstránky a na zobrazovanie relevantnej reklamy. Ďalším využívaním tejto stránky nám dávate súhlas na používanie všetkých typov cookies.  Ak nesúhlasíte so spracúvaním vašich cookies, môžete si upraviť nastavenia súborov cookies vo vašom internetovom prehliadači. Viac info tu.

Ďakujeme ;-)

OK

Kontakt

Zavrieť

Spýtajte sa nás

Zákaznícke centrum tu pre vás bude opäť: Sobota o 09:00

Hlásenie poistnej udalosti

Ak sa vám na cestách prihodí škodová či poistná udalosť, môžete ju nahlásiť:

Hlásenie cez mobilnú aplikáciu

U nás môžete nahlásiť poistnú udalosť bez papierovačiek, rýchlo a jednoducho. Stiahnite si našu mobilnú aplikáciu dostupnú zdarma pre bežné smartfóny s operačným systémom iOS alebo Android 4.0 a vyšším. 

 

Na stiahnutie z App Store  Na stiahnutie z Google Play obchodu


Postup hlásenia nehody cez aplikáciu:

  • spustíte aplikáciu a zvolíte možnosť "nehoda";
  • vyplníte základné údaje o nehode (miesto, čas);
  • vlastnými slovami prerozprávate a nahráte, čo sa stalo alebo nám priebeh nehody popíšete v správe;
  • urobíte pár fotiek z miesta nehody a doplníte už len údaje o sebe, prípadne o ostatných účastníkoch nehody (tip: rozpracované hlásenie môžete uložiť a dokončiť neskôr);
  • priamo v aplikácii označíte, ktoré časti auta máte poškodené a v prípade, že auto potrebuje opravu, môžete si vybrať z nami odporúčaných servisov a potom už iba stlačíte "odoslať" a je to, hlásenie je hotové.

Hlásenie telefonicky

Bezplatne zavolajte na číslo kontaktného centra0800 400 400 (zo Slovenska) alebo +421 2 208 11 400 ( zo zahraničia). Radi a ochotne vám pomôžeme s riešením situácie a poskytneme vám všetky informácie o ďalšom postupe.

zavolať na 0800 400 400


Hlásenie e-mailom 

Poistnú udalosť môžete nahlásiť aj e-mailom na asistencia@onlia.sk. Po nahlásení vás budeme spätne e-mailom informovať o ďalších krokoch pri riešení vašej poistnej udalosti. Do e-mailu uveďte:

  • základné informácie o poistnej udalosti (dátum a čas vzniku);
  • o akú poistnú udalosť sa jedná (čo sa stalo) a nezabudnite na nejaký identifikačný údaj (napr. EČV poisteného auta, číslo zmluvy);
  • telefonický kontakt na vás.

 napísať e-mail

Doplnenie dokladov k poistnej udalosti

Nahlásili ste nehodu a my od vás žiadame doplňujúce doklady? Využite našu mobilnú aplikáciu a všetko vybavíte jednoducho a rýchlo:
  • spustite aplikáciu a zvoľte možnosť "poslať doklady" a v ďalšom kroku možnosť "doklad k škodovej udalosti";
  • zadajte EČV auta alebo číslo škodovej udalosti, ku ktorej sa dokumenty vzťahujú;
  • dokumenty odfotíte alebo vyberiete z galérie telefónu a pošlete jedným ťuknutím. Hotovo!

 


Stiahnite si mobilnú aplikáciu do svojho smartfónu a majte ju po ruke:

 Na stiahnutie z Apps Store  Na stiahnutie z Google Play obchodu