Chceme, aby bolo používanie tejto stránky pre Vás čo najpríjemnejšie. Preto využívame cookies.

Ďakujeme ;-)

OK

Kontakt

Zavrieť

Spýtajte sa nás

Zákaznícke centrum tu pre vás bude opäť: Piatok o 08:00

Hlásenie poistnej udalosti

Po cestách sa premávajú stotisíce áut, ale nie každé z nich riadi taký zodpovedný vodič, akým ste vy. Ak sa vám na cestách prihodí poistná udalosť, môžete ju nahlásiť telefonicky, emailom alebo cez mobilnú aplikáciu.

Šikovná mobilná aplikácia zvládne aj hlásenie nehody

Onlia vám umožňuje nahlásiť poistnú udalosť bez papierovačiek, rýchlo a jednoducho. Stiahnite si našu mobilnú aplikáciu dostupnú zdarma pre všetky bežné smartfóny a hlásenie nehody zvládnete v 4 krokoch.

Pozrite sa, ako na to krok za krokom:

  1. Spustíte aplikáciu a zvolíte v menu možnosť „nehoda“.
  2. Vyplníte základné údaje o nehode ako miesto a čas nehody.
  3. Vlastnými slovami porozprávate, čo sa stalo alebo nám priebeh nehody popíšete v správe. Zhotovíte pár fotografií z miesta nehody.
    Tip: rozpracované hlásenie nehody môžete uložiť a dokončiť z pohodlia domova
  4. Napíšete nám údaje o sebe, prípadne o ostatných účastníkoch nehody. Označíte priamo v aplikácii, ktoré časti auta máte poškodené a v prípade, že potrebujete opraviť auto, môžete si vybrať jeden z našich odporúčaných servisov. Keď sú všetky potrebné informácie vyplnené, stlačíte tlačidlo "odoslať" a hlásenie nehody je hotové.

Zabudnite na poštu. Doplňujúce doklady pošlete cez aplikáciu.

Nahlásili ste nehodu a my od vás žiadame doplňujúce doklady? Využite mobilnú aplikáciu od Onlie a všetko vybavíte jednoducho a rýchlo. Spustíte aplikáciu a zvolíte možnosť "Doplnenie dokladov k škodovej udalosti". Pre odoslanie dokladov zadáte číslo škodovej udalosti alebo EČV auta, prípadne hlásenie nehody, ku ktorému sa dokumenty viažu. Dokumenty odfotíte mobilom a pošlete jedným ťuknutím. Hotovo!


Stiahnite si mobilnú aplikáciu do svojho smartfónu a majte ju kedykoľvek na dosah:

Na stiahnutie z Apps Store  Na stiahnutie z Google Play obchodu


Poistnú udalosť nahlásite aj telefonicky alebo e-mailom

Telefonicky na bezplatné telefónne číslo nášho Kontaktného centra 0800 400 400 (zo Slovenska) alebo zo zahraničia na +421 2 208 11 400. Onlia asistenti vám vždy ochotne pomôžu s riešením situácie a poskytnú vám všetky informácie o ďalšom postupe.

Nahlásiť na 0800 400 400

 

Poistnú udalosť môžete nahlásiť aj e-mailom na asistencia@onlia.sk. Do e-mailu uveďte základné informácie o poistnej udalosti, akými sú dátum a čas vzniku, o akú poistnú udalosť sa jedná a nezabudnite na nejaký identifikačný údaj, akým môže byť číslo poistnej zmluvy, EČV poisteného vozidla, telefonický kontakt na vás a podobne. Po nahlásení vás budeme e-mailom informovať o ďalších krokoch pri riešení vašej poistnej udalosti.

Nahlásiť e-mailom