Skúsenosti klientov Onlie
V Onlii sme hrdí na to, že máme možnosť prinášať vám poistenie pre vodičov, ktoré je naozaj jednoduché, transparentné a férové. Jednoducho poistenie podľa vás :)
O tom, že to nie sú len slová, svedčia aj vyjadrenia našich existujúcich klientov. Ak máte aj vy skúsenosť s Onliou, prosíme, podeľte sa o ňu. Aj vďaka spätnej väzbe od Vás môžeme naše produkty a služby neustále zdokonaľovať. Ďakujeme.
Likvidácia poistnej udalosti
Dobrý deň,
chcem sa Vám poďakovať za veľmi ústretové a profesionálne vybavenie škodovej udalosti. Vďaka tomu, že ste ochotne urobili "všetko, čo sa dalo" som si mohol auto vyzdvihnúť prakticky hneď ten istý deň ako sme spolu komunikovali.
Takýto citlivý prístup je nadštandardom.
S pozdravom,
D.
Uzatvorenie poistenia online
Dobrý deň,
oceňujem kvalitu a spracovanie portálu k založeniu si PZP, veľmi ste ma prekvapili a som spokojná aj s cenou. Neskutočne výborne spracované doplnenie údajov o vozidle, ihneď načítalo podľa značky - pružné, rýchle, prehľadné...proste kvalita a super, ďakujem. Skúsenosť s plnením by som radšej nechcela mať, ale dúfam, že svoju kvalitu a profesionalitu máte aj v tejto oblasti.
Prajem pohodových klientov a efektívnu prácu.
S pozdravom
Zuzana z Trenčína :)
Zuzana Š., Trenčín,
10.04.2017
Likvidácia poistnej udalosti
Dobrý deň,
dovoľte mi podeliť sa o moje skúsenosti s touto (pre mňa prvou) škodovou udalosťou riešenou s Onliou. Ako sa všetci psychológovia zhodnú, prvý dojem je najdôležitejší a určuje na dlhú dobu naše vnímanie danej veci, osoby, skutočnosti.
Keď som videl ten kameň letiaci z betónového domiešavača predo mnou na čelné sklo môjho auta... - škoda rečí, ešte teraz sa hanbím za to slovo.... Ale, stalo sa - kameň sa trafil presne. To, čo ma najviac hnevalo, boli 2 veci, ktoré mi okamžite napadli:
a) oprava ma bude stáť čas, ktorý nemám
b) oprava ma bude stáť nervy, ktoré šetrím pre vlastný biznis, keď budem vysvetľovať poisťovni, dohadovať sa so servisom, riešiť udalosť...
Ale čo nasledovalo potom, bolo neuveriteľné. Bol som ako "Alenka v ríši divov". Zavolal som na Onlia číslo a tam mi ochotná slečna vysvetlila, že sa vôbec nič nedeje, pomohla mi s dátami do hlásenia, previedla ma procesom, čo, kedy, ako. Navyše mi odporučila servis, ktorý vybaví všetky ostatné veci. A čo ma prekvapilo najviac - aj sa tak stalo!
V servise, (netuším, kde ste takýchto super ľudí našli), mi povedali, čo sa bude diať, kedy a ako sa bude diať, a všetko aj dodržali. Ak sľúbili zavolať - zavolali. Ak sľúbili urobiť - urobili. Keď porovnám, čo sa dialo s v súvislosti s touto škodovou udalosťou, s inou udalosťou, ktorú som zažil pred pár rokmi v inej poisťovni, ktorej meno nestojí ani za tie elektróny minuté na napísanie jej mena, môžem skonštatovať len 2 veci:
- som rád, že som poistený v Onlii
- vážne rozmýšľam, že si to opravené sklo idem rozbiť, aby som mohol zase hovoriť s tými príjemnými slečnami z nahlasovania poistných udalostí :)
Peter

Prehliadač si pamätal údaje, keď som si potrebovala dokončiť PZP na dvakrát.
Nepamätám si už meno poradcu, ale volala som 19.11.2015 cca o 11:00 hod a bola skvelá. Pochváľte ju, prosím. Niekto. Za to, že vedela poradiť.
Onlia je produkt presne pre mňa. Ja predsa viem ako často jazdím, aké trasy, čo sa mi oplatí a čo nie. Preto bola Onlia pre mňa jasná voľba. Urobila som si doma kávičku, vybrala doklady od auta a naklikala poistenie. Klik, klik klik a bolo to. :-)
A ešte držím Onlii palce. Nech sa darí.
Ivana M., Hul,
19.11.2015

Keď som sa spamätal zavolal som do Onlii. Hneď na druhý deň prišiel technik na obhliadku na miesto, kde som si ja povedal a ešte v ten deň som odviezol auto do autorizovaného servisu. Tam bola nutná doobhliadka, ktorú Onlia zabezpečila tiež obratom.
Všetky dokumenty, ktoré boli k likvidácii potrebné som poslal oskenované mailom, nikde som nemusel chodiť, proste úplne jednoduché. Po oprave som im tiež poslal faktúru mailom, do dvoch dní bola moja udalosť vyriešená a ukončená aj s peniazmi na mojom účte. Ja som proste nevychádzal z úžasu, že to išlo tak ľahko a jednoducho. Prístup všetkých zainteresovaných pracovníkov bol nad moje očakávania a s riešením mojej poistnej udalosti som bol nadmieru spokojný.
Ďakujem.
Gabriel Ch., Macov,
11.06.2015
Prečítajte si kratšie referencie a skúsenosti alebo sa rovno pridajte k spokojným a šťastným klientom Onlie