Chceme, aby bolo používanie tejto stránky pre Vás čo najpríjemnejšie. Preto využívame cookies.

Ďakujeme ;-)

OK

Kontakt

Zavrieť

Spýtajte sa nás

Zavolajte mi

Zavrieť

Zadajte číslo a my sa ozveme
Zvyčajne to počas prevádzkových hodín stíhame do 2 hodín.

Skúsenosti klientov Onlie

V Onlii sme hrdí na to, že máme možnosť prinášať vám poistenie pre vodičov, ktoré je naozaj jednoduché, transparentné a férové. Jednoducho poistenie podľa vás :)

O tom, že to nie sú len slová, svedčia aj vyjadrenia našich existujúcich klientov. Ak máte aj vy skúsenosť s Onliou, prosíme, podeľte sa o ňu. Aj vďaka spätnej väzbe od Vás môžeme naše produkty a služby neustále zdokonaľovať. Ďakujeme.

Úvodzovky  Likvidácia poistnej udalosti

Dobrý deň,

chcem sa Vám poďakovať za veľmi ústretové a profesionálne vybavenie škodovej udalosti. Vďaka tomu, že ste ochotne urobili "všetko, čo sa dalo" som si mohol auto vyzdvihnúť prakticky hneď ten istý deň ako sme spolu komunikovali.

Takýto citlivý prístup je nadštandardom.

S pozdravom,

D.

Ján D., Bystré, 22.05.2017

Úvodzovky - ikonka  Uzatvorenie poistenia online

 

Dobrý deň,

oceňujem kvalitu a spracovanie portálu k založeniu si PZP, veľmi ste ma prekvapili a som spokojná aj s cenou. Neskutočne výborne spracované doplnenie údajov o vozidle, ihneď načítalo podľa značky - pružné, rýchle, prehľadné...proste kvalita a super, ďakujem. Skúsenosť s plnením by som radšej nechcela mať, ale dúfam, že svoju kvalitu a profesionalitu máte aj v tejto oblasti.

Prajem pohodových klientov a efektívnu prácu.

S pozdravom

Zuzana z Trenčína :)

Zuzana Š., Trenčín,

 10.04.2017

Úvodzovky  Likvidácia poistnej udalosti

Dobrý deň,

dovoľte mi podeliť sa o moje skúsenosti s touto (pre mňa prvou) škodovou udalosťou riešenou s Onliou. Ako sa všetci psychológovia zhodnú, prvý dojem je najdôležitejší a určuje na dlhú dobu naše vnímanie danej veci, osoby, skutočnosti.


Keď som videl ten kameň letiaci z betónového domiešavača predo mnou na čelné sklo môjho auta... - škoda rečí, ešte teraz sa hanbím za to slovo.... Ale, stalo sa - kameň sa trafil presne. To, čo ma najviac hnevalo, boli 2 veci, ktoré mi okamžite napadli:

a) oprava ma bude stáť čas, ktorý nemám

b) oprava ma bude stáť nervy, ktoré šetrím pre vlastný biznis, keď budem vysvetľovať poisťovni, dohadovať sa so servisom, riešiť udalosť...


Ale čo nasledovalo potom, bolo neuveriteľné. Bol som ako "Alenka v ríši divov". Zavolal som na Onlia číslo a tam mi ochotná slečna vysvetlila, že sa vôbec nič nedeje, pomohla mi s dátami do hlásenia, previedla ma procesom, čo, kedy, ako. Navyše mi odporučila servis, ktorý vybaví všetky ostatné veci. A čo ma prekvapilo najviac - aj sa tak stalo!


V servise, (netuším, kde ste takýchto super ľudí našli), mi povedali, čo sa bude diať, kedy a ako sa bude diať, a všetko aj dodržali. Ak sľúbili zavolať - zavolali. Ak sľúbili urobiť - urobili. Keď porovnám, čo sa dialo s v súvislosti s touto škodovou udalosťou, s inou udalosťou, ktorú som zažil pred pár rokmi v inej poisťovni, ktorej meno nestojí ani za tie elektróny minuté na napísanie jej mena, môžem skonštatovať len 2 veci:

  1. som rád, že som poistený v Onlii
  2. vážne rozmýšľam, že si to opravené sklo idem rozbiť, aby som mohol zase hovoriť s tými príjemnými slečnami z nahlasovania poistných udalostí :)
Good job, Onlia!

S úctou,
Peter


Peter Vasilenko, Zobor, 01.03.2016

Úvodzovky - ikonka  Uzatvorenie poistenia online

 
Skvelé! Prehľadné.

Prehliadač si pamätal údaje, keď som si potrebovala dokončiť PZP na dvakrát.

Volala som aj na call centrum. Veľmi milý prístup, vedeli mi poradiť vo všetkom. Pýtala som sa na krádež, havarijné poistenie a na poistenie skla - konkrétne na poistné podmienky.

Nepamätám si už meno poradcu, ale volala som 19.11.2015 cca o 11:00 hod a bola skvelá. Pochváľte ju, prosím. Niekto. Za to, že vedela poradiť.

Onlia je produkt presne pre mňa. Ja predsa viem ako často jazdím, aké trasy, čo sa mi oplatí a čo nie. Preto bola Onlia pre mňa jasná voľba. Urobila som si doma kávičku, vybrala doklady od auta a naklikala poistenie. Klik, klik klik a bolo to. :-)

A ešte držím Onlii palce. Nech sa darí.


Ivana :-)

Ivana M., Hul, 

19.11.2015

ÚvodzovkyStret so zverou - "...do dvoch dní bola moja udalosť vyriešená a ukončená aj s peniazmi na mojom účte."

Po rokoch šetrenia som si kúpil vysnené nové auto. Moja rodina ma presviedčala, aby som uzavrel havarijnú poistku. Najprv som odmietal, nakoľko nemám s poisťovňami vo všeobecností veľmi príjemné skúsenosti. Napokon ma presvedčili, lebo ako sa hovorí "Nikdy nevieš". Rozhodol som sa pre Onliu, lebo ma zaujali ich preferované hodnoty: sloboda, blízkosť, jednoduchosť, čestnosť, dôveryhodnosť.

Ale čo čert nechcel, aj keď som stále tvrdil, že mne sa nič stať nemôže, mal som nepríjemný stret s divokou zverou, prišlo to zrazu ako blesk z neba, nestihol som sa ani nadýchnuť.

Keď som sa spamätal zavolal som do Onlii. Hneď na druhý deň prišiel technik na obhliadku na miesto, kde som si ja povedal a ešte v ten deň som odviezol auto do autori
zovaného servisu.
Tam bola nutná doobhliadka, ktorú Onlia zabezpečila tiež obratom.

Všetky dokumenty, ktoré boli k likvidácii potrebné som poslal oskenované mailom, nikde som nemusel chodiť, proste úplne jednoduché. Po oprave som im tiež poslal faktúru mailom, do dvoch dní bola moja udalosť vyriešená a ukončená aj s peniazmi na mojom účte. Ja som proste nevychádzal z úžasu, že to išlo tak ľahko a jednoducho. Prístup všetkých zainteresovaných pracovníkov bol nad moje očakávania a s riešením mojej poistnej udalosti som bol nadmieru spokojný.

Môžem len a len odporúčať !!!

Ďakujem.

Gabriel Ch., Macov, 

11.06.2015

Prečítajte si kratšie referencie a skúsenosti alebo sa rovno pridajte k spokojným a šťastným klientom Onlie

 

vypočítať cenu poistenia

prečítať kratšie referencie