Kontakt

Zavrieť

Spýtajte sa nás

Zákaznícke centrum tu pre vás bude opäť: Piatok o 07:30

Zavolajte mi

Zavrieť

Zadajte číslo a my sa ozveme
Zvyčajne to počas prevádzkových hodín stíhame do 2 hodín.

Klientom doprajeme čosi navyše: prémiovú navigáciu Sygic

Jeden celý rok môžete cestovať doma i naprieč Európou so špičkovou navigáciou Sygic vo vašom smartfóne. Užívajte si jazdu bez nesprávnych odbočení alebo neplánovaných obchádzok vďaka navigácii Sygic.

Komu dáme prémiovú verziu navigácie Sygic

Všetkým našim klientom, novým aj existujúcim. Prémiovú navigáciu Sygic môžete využívať po celý rok, ak naším klientom počas týchto 365 dní aj zostanete. Ponuka platí do vyčerpania zásob. 

Ak by ste zmluvu ukončili skôr, vaša prémiová licencia bude zrušená. Žiadny poplatok za používanie navigácie platiť nebudete. 


3 kroky, ako získať navigáciu k poistke

prvý krok

Buďte poistení v Onlii.

2.

Počkajte na e-mail, ktorým si aktivujte klientsku zónu Moja Onlia. Ak už ste klientom, prihláste sa.

3.

Vo svojom konte Moja Onlia v záložke Môj Sygic nájdete kód, ktorým si licenciu aktivujete na webe Sygic

viac o aktivácii


V prípade otázok alebo nejasností nás kontaktujte na bezplatnom čísle 0800 400 400 alebo emailom na info@onlia.sk