Špecialista digitálneho marketingu a priameho predaja
Do tímu online predaja hľadáme šikovného online marketéra so skúsenosťami s webovou analytikou a online komunikáciou, ktorá smeruje k zvýšeniu spokojnosti zákazníkov, optimalizácii online kampaní a zvýšeniu predaja cez internet a mobil.
Stanete sa súčasťou malého, ale o to viac snaživého tímu zameraného na vývoj online predaja poistenia. Vašou úlohou bude:
- Spolupráca na tvorbe, manažmente a vyhodnocovaní digitálnych marketingových kampaní (SEO, SEM, PPC, sociálne médiá, affiliate marketing)
- Spolupráca na tvorbe, manažmente a vyhodnocovaní nadlinkových a podlinkových reklamných kampaní (TV, rádio, print, outdoor)
- Koordinácia a zodpovednosť za reklamné kampane v spolupráci s kreatívnou, mediálnou a PR agentúrou
- Analýza výkonnosti kampaní a návrhy na ich optimalizáciu s cieľom zvyšovať predaj a spokojnosť klientov
- Tvorba pôvodného obsahu (články, infografiky) a správa obsahu webových stránok v CMS
- Participácia na tvorbe marketingovej a e-commerce stratégie spoločnosti
- Monitoring a analýza konkurencie a trhu
- Spolupráca s útvarmi obchodu, marketingu a vývoja produktov a s externými partnermi na lokálnej aj medzinárodnej úrovni
- Administratívne činnosti (zmluvy, objednávky, faktúry)
Koho hľadáme
- Požadované vzdelanie
- vysokoškolské I. stupňa
- Pozícii vyhovuje aj uchádzač so vzdelaním:
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Zameranie, odbor
- marketing, manažment, ekonómia
- Znalosti
- Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk - aktívne
- Počítačové znalosti - používateľ:
- Adobe Photoshop - pokročilý
- Google Analytics - pokročilý
- Jazykové znalosti:
- Vodičský preukaz
- B
- Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je min. 2-ročná prax v oblasti online marketingu a/alebo e-commerce
- Skúsenosti s pozíciou marketingový špecialista/manažér v oblasti finančných služieb (poisťovníctvo, bankovníctvo) alebo account executive/manažér v reklamnej, mediálnej alebo digitálnej agentúre výhodou
- Znalosť práce s Google Analytics a CMS
- Kreativita a schopnosť vidieť veci z rôznych uhlov pohľadu
- Výborné organizačné schopnosti
- Silná orientácia na riešenie a výsledok
- Samostatnosť a proaktívny prístup
- Výborné analytické zručnosti
- Prehľad v trendoch digitálnej marketingovej komunikácie
Ďalšie informácie
- Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 31.10.2015
Zaujala Vás daná pozícia? Spĺňate vyššie uvedené kritériá? Tak nám pošlite svoj
- ŠTRUKTÚROVANÝ ŽIVOTOPIS, v ktorom nájdeme uvedené hľadané skúsenosti, schopnosti a vzdelanie
- MOTIVAČNÝ LIST, v ktorom nájdeme prečo práve vy ste vhodný kandidát
- Vyplnený dotazník
- a SÚHLAS SO SPRACOVANÍM ÚDAJOV.
Žiadosti, ktoré nebudú spĺňať vyššie uvedené náležitosti, nebudú zaradené do výberového konania. Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať tak budeme iba vybraných kandidátov.