Kontakt

Zavrieť

Spýtajte sa nás

Zákaznícke centrum tu pre vás bude opäť: Utorok o 07:30

Zavolajte mi

Zavrieť

Zadajte číslo a my sa ozveme
Zvyčajne to počas prevádzkových hodín stíhame do 2 hodín.

Časté otázky

Máte nejasnosti alebo otázky? Prečítajte si odpovede na najčastejšie kladené otázky. 

1. Akú navigáciu od Sygic môžem získať?

K nášmu poisteniu môžete získať Sygic navigáciu pre váš smartfón vo verzii Premium + Traffic s využitím pre celú Európu na 365 dní zadarmo.

2. Ako získam Sygic navigáciu ako nový zákazník Onlie?

Stačí uzavrieť poistenie v Onlii a po obdržaní e-mailu sa na našom webe prihlásiť do klientskej zóny Moja Onlia. V klientskej zóne pod záložkou Môj Sygic si svoj licenčný kód vygenerujete. Ten si potom aktivujete na webe Sygic navigácie.

3. Ako získam navigáciu Sygic ako súčasný zákazník Onlie?

Stačí mať jednu alebo viac aktívnych poistných zmlúv v Onlii. Po prihlásení sa do klientskej zóny Moja Onlia si môžete v záložke Môj Sygic vygenerovať licenčný kód ku ktorejkoľvek z nich. Tento kód si potom aktivujete na webe Sygic navigácie.

4. Ako získam licenciu pre prémiovú verziu navigácie?

Na našej stránke sa prihláste do klientskej zóny Moja Onlia. V záložke Môj Sygic zvoľte, ku ktorej poistnej zmluve si chcete vygenerovať licenčný kód a potvrďte výber kliknutím na tlačidlo "odoslať". Následne sa vám zobrazí váš licenčný kód. Zároveň vám pošleme tento kód aj do e-mailu.

5. Ako si aktivujem licenciu k navigácii?

Licenciu si aktivujete použitím licenčného kódu na webe Sygic. Vpíšete svoj kód a pokračujete k prihláseniu/registrácii. 

Ak už máte svoje Sygic konto, stačí zadať svoj e-mail a heslo a potvrdiť aktiváciu. Ak konto ešte nemáte, zadáte email, ktorý budete používať k Sygic kontu. Na tento e-mail vám príde 6-ciferný kód. Kód potom vložíte do príslušného políčka na webe. Následne si vytvoríte heslo k svojmu Sygic kontu a potom už stačí iba potvrdiť aktiváciu.

Podrobnejšie info o aktivácii nájdete na tejto stránke.

6. Čo mám robiť, ak sa mi nepodarilo vygenerovať licenčný kód?

V prípade, že sa vám nepodarilo vygenerovať licenčný kód v klientskej zóne Moja Onlia, zavolajte nám na číslo 0800 400 400

7. Čo mám robiť, ak sa mi licenciu nepodarilo aktivovať?

Ak máte vygenerovaný licenčný kód, no aktivácia nebola úspešná, kontaktujte zákaznícku podporu Sygic.

8. Na koľko licencií mám nárok, ak som v Onlii uzavrel viac ako 1 zmluvu?

Ak máte u nás viac ako jednu platnú poistnú zmluvu, môžete získať licenciu k Sygic navigácii ku každej z týchto zmlúv, avšak, iba kým sa nám neminie posledná voľná licencia.

9. Na ako dlho získam licenciu k Sygic navigácii?

Prémiovú verziu Sygic navigácie získate na 365 dní odo dňa aktivácie daného licenčného kódu, pokiaľ naším klientom počas celého tohto obdobia zostanete. Prečítajte si viac o pravidlách

10. Čo bude s mojou licenciou, ak ukončím zmluvu v Onlii?

Platnosť licencie sa viaže na platnosť zmluvy. Pokiaľ ukončíte poistnú zmluvu, nebude možné naďalej využívať licenciu Sygic navigácie. 

Ak však uzavriete v zápätí novú zmluvu, alebo máte inú poistnú zmluvu v Onlii, ktorá je platná, môžete získať ďalšiu licenciu k týmto zmluvám. 

Platnosť novej licencie bude opäť 365 dní od aktivácie licenčného kódu. Platí to však dovtedy, kým sa nám licencie neminú. Prečítajte si viac o pravidlách

11. Môže licenciu využívať niekto iný ako ja?

Áno, licenciu s vaším licenčným kódom môže aktivovať aj váš rodinný príslušník, či iná osoba. Majte však na pamäti, že jej platnosť je naviazaná na platnosť vašej poistnej zmluvy v Onlii.


Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Neváhajte nám zavolať na bezplatné číslo 0800 400 400 alebo nám napíšte e-mail na info@onlia.sk